#zostańwdomu

Kochani Uczniowie! Moi ulubieni Czytelnicy!
Niestety nie możemy spotkać się osobiście w bibliotece naszej szkoły. Myślę, że tak jak mi i Wam brakuje tych naszych wspólnych przerw w wypożyczalni i czytelni. Książki tęsknią za swoimi czytelnikami! Wpadłam więc na pomysł, żeby za pomocą bloga umożliwić nam te spotkania! Będę Wam na bieżąco zamieszczać ciekawe informacje i linki, które mam nadzieję ułatwią to tymczasowe i oby jak najkrótsze rozstanie! Liczę na odzew z Waszej strony w postaci komentarzy zamieszczanych na tym blogu. Wspólnie przetrwamy ten trudny okres, podczas którego musimy pozostać w swoich domach.
Pozdrawiam Was serdecznie! Pani Ewa

Komentarze

  1. DZIEŃ DOBRY PANI EWCIU TUTAJ ASIA TRELA ĆWICZĘ CZYTANIE I CORAZ LEPIEJ MI TO WYCHODZI DZIĘKI KSIĄŻKOM WYPORZYCZONYM U PANI ,RAZEM Z MAMUSIA POZDRAWIAMY GORĄCO

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę! I mam nadzieję, że szybciutko spotkamy się w bibliotece! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście myślę że to wspaniały pomysł pomimo przerwy od szkoły która mam nadzieję się szybko skończy nie odrywamy czytelników od czytania co skutkuję pozytywnym odzewem oby tak dalej! zachęcajmy ludzi do czytania !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PASOWANIE NA CZYTELNIKA